ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

Što ponijeti na more

Ovaj postić nisam uspjela natipkati prije odlaska na more zbog velikog uzbuđenja i drugih obaveza pa evo ga sada....možda će nekom još dobro doći, budući da sezona još uvijek traje :)

Kada pakiram kofer za putovanje, obavezno najprije napravim popis svih stvari koje ću nositi i podijelim ih u 4 kategorije: odjeća i obuća, kozmetika, lijekovi i ostale sitnice bez kojih se ne može i koje uvijek dobro dođu. Pa evo kako je izgledao sadržaj moje putne torbe...


ODJEĆA I OBUĆA

Što se tiče odjeće, nisam nosila puno stvari, jer sigurno ne bih stigla sve nositi, a ako se dogodi da nešto zaboravite, u svakom mjestu ima trgovina gdje možete kupiti sve što vam je potrebno. Kod odabira odjevnih predmeta, birala sam odjeću koja se ne gužva, a boje sam usklađivala tako da ih mogu nositi u više kombinacija.

Donji veš - uzela sam za svaki dan jedan komad
Čarape - tj. najlonke, 3 para, jer ipak je ljeto i trebale su mi samo za putovanje jer je bilo nešto hladnije
Hlače - nosila sam tajice i dvoje kratke hlače, sasvim dovoljno
Haljine - uzela sam dvije skroz duge do gležnja za večernje šetnjice, jednu mini suknju i jednu do koljena...od svega po malo :)
Majice - za svaki dan po jednu, na tome zbilja nisam štedila
Veste - uzela sam samo jednu i još jednu proljetnu jaknicu koja mi je dobro došla jer je navečer bilo prilično hladno
Badić - naravno, ništa bez njega :)
Obuća - nosila sam jedne cipele, dvoje sandale i japanke...također sasvim dovoljno
Ostale stvarčice: pidžama, ručnici za plažu, šešir



KOZMETIKA

Iako obožavam kozmetiku i make-up proizvode, na more sam nosila samo naosnovnije jer mi je kofer počeo lagano pucati po šavovima :)

četkica + pasta za zube
štapići za uha
šampon za kosu
gel za tuširanje
dezodorans + parfem
blazinice
sredstva za sunčanje i nakon sunčanja
hidratantna krema za lice
neizostavno labello ili neki drugi balzam za usne, po mogućnosti da ima SPF
pinceta + malo ogledalce
micelarna otopina za čišćenje lice i odstranjivanje make-upa
korektor + bb krema
olovka za oči i obrve
rumenilo + kist
ruž za usne
svjetlucava olovka za kapke



LIJEKOVI

na svu sreću, nije ih bilo puno :)
ranital - tablete za želudac jer me par dana prije puta počeo jako bolit :(
belmiran - tablete za spavanje, srećom nisu mi trebale jer je krevet bio preudoban
bivacin krema - u slučaju kakvih manjih ranica ili ozljeda
synopen - odlična kremica za komarce
ibuprofen - za bolove



OSTALO

od ostalih stvarčica dobro će vam doći...

električni brijač
škarice
asepsolete
papirnate maramice
četka i gumice za kosu
mobitel + punjač
fotić
sat
sušilo za kosu
toplomjer, za svaki slučaj
blokić + penkalo

I na kraju još par savjeta za lakše pakiranje...

1. odjeću možete rolati da bi se izbjeglo preveliko gužvanje
2. na dno stavite odjeću koja se ne gužva, a na vrh laganiju odjeću
3. cipele stavite u vrećicu i stavite sa strane ili skroz na vrh
4. kozmetiku stavite u kozmetičku torbicu pa onda u kofer

Eto, to bi bilo to...nadam se da će vam ovaj tekst biti od pomoći :)
Ako imate i vi neki dobar savjet kako si olakšati pakiranje, slobodno napišite u komentaru.







1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...