nedjelja, 5. srpnja 2015.

Ljetno darivanje




Pozdrav svima!

Eto me napokon....živa sam :))
S obzirom na to da već 2 mjeseca nisam aktivna na blogu (uskoro će se i to popraviti), odlučila sam vas opet nagraditi s jednim prekrasnim poklonom.
No, to nije sve...bliži se i 1. blogorođendan pa će biti još nagradica tako da budite u toku i pratite obavijesti na mojoj Facebook stranici :)

Ovaj puta sam vam pripremila ovu preslatku Oriflame "bombonijericu" u kojoj su čak četiri univerzalna balzama s mirisom kokosa, vanilije, karamele i višnje. Kad ju otvorite miriši baš kao prava bombonijera :)



    PRAVILA DARIVANJA

1. Označite moju Facebook stranicu sa "sviđa mi se"

2. Podijelite objavu o darivanju na svom profilu pod opcijom "javno".

3. U komentar na blogu mi napišite svoj Facebook nick radi lakšeg kontaktiranja, a isto tako možete komentirati i ispod slike koju podijelite na Facebooku.

4. Možete me pratiti i na Instagramu, no nije uvjet

 Darivanje traje do 15.07. do 23:59.

Dobitnika ću objaviti putem random.org. na Facebook stranici i ovdje na blogu.
Svima želim puno sreće :*





Broj komentara: 77:

  1. Face- Dajana Pavlić.
    moram reći da je poklon prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super darivanje :)
    Lajkala i podijelila na FB: Ivana Meglic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Link podele http://www.blogger.com/share-post.g?blogID=8640876203277343030&postID=701187739490616565&target=facebook
    FB Tijana Ilić
    instagram Tijana sjz

    OdgovoriIzbriši
  4. FB Jadranka Mulkovic

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan blogo rođoš :)

    Mirjana Plećaš

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan slatkiš :-)
    Jadranka Vuraić Vojnić

    OdgovoriIzbriši
  7. Ljiljana Gligorevic. fb Ljiljana Gligorevic

    OdgovoriIzbriši
  8. Tamara Franjević5. srpnja 2015. u 09:23

    FB: Tamara Franjević

    OdgovoriIzbriši
  9. Fb: Danijela Ale Ra Zagar
    Ig: ale.ra.756

    OdgovoriIzbriši
  10. FB: Petra Kos
    Instagram: @petrablack007

    OdgovoriIzbriši
  11. fb Hanna Ruza Matich

    OdgovoriIzbriši
  12. fb VESNA IVANDA LANDRIPET

    OdgovoriIzbriši
  13. FB Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  14. fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  15. Gordana Grabar facebook

    OdgovoriIzbriši
  16. Divno darivanje :D

    FB: Mona Moon
    Instagram: mona.fantazija

    OdgovoriIzbriši
  17. Sofija Kovačević6. srpnja 2015. u 11:25

    fb Sofija Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  18. Fb:Cicvara Maida sve urađeno !!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Milana Glavan -fb.

    OdgovoriIzbriši
  20. FB:Tanja Petrovic
    Divno darivanje :-)

    OdgovoriIzbriši
  21. fb: Jasmina Stevanović

    OdgovoriIzbriši
  22. FB:SUZANA ŠAINOVIĆ KIŠIČEK

    OdgovoriIzbriši
  23. Face - stella zavišić

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...