srijeda, 28. siječnja 2015.

Darivanje povodom Valentinova

Drage moje!
 
 
Zahvaljujući vama moj blog iz dana u dan raste i drago mi je vidjeti da imam sve više čitatelja i pratitelja. To mi je ujedno inspiracija i poticaj da što češće pišem.
Hvala vam  svima :*
 
E sad, budući da nam se bliži Valentinovo odlučila sam vas ponovno počastiti s jednim ljubavnim darivanjem :)
Sigurna sam da će vam se poklon jako svidjeti, a evo što možete osvojiti:
 
1. Love potion parfemska voda by Oriflame
2. Essence lak - A hint of love
3. Make up revolution sjenilo za oči

 
 
 
 PRAVILA DARIVANJA:

 1. Označite moju Facebook stranicu sa "sviđa mi se"

2. Podijelite objavu o darivanju na svom profilu

3. Ako želite, možete me pratiti i na Instagramu (nije uvjet)

4. U komentar na blogu napišite kako ćete provesti Dan zaljubljenih :)


Darivanje traje od 28.01.-13.02. do 23.59 h i ovaj put je otvoreno samo za Hrvatsku.
Dobitnika ću objaviti 14.02. na Facebook stranici i ovdje na blogu, a izabrat će ga kao i uvijek random.org.

Sretno svima :*


Darivanje je završeno, a sretna dobitnica je Irena Hajtok koju molim da mi se javi preko Facebook stranice. Čestitam!!! Svima ostalima hvala na sudjelovanju :)





 
 
 
 
 

Broj komentara: 80:

  1. Evo ja ću da igram pa ako me izvuče random proslediću nekom u Hr ako može tako :) Dan zaljubljenih ću provesti sa mužem kao i svaki drugi ,jedino što će biti možda neki poklončić to je razlika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Provest ću ga radno, daleko od dragog, ali u mislima s njim!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. S dečkom na romantičnoj večeri :)
    FB: Jelena Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  4. Provest ću ga s mojim dragim, vjerojatno ćemo otići na neku romantičnu večericu i poslije u kino. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se da ću ga provesti s mužem. Prošle godine je radio tako da smo Valentinovo preskočili a pretprošle me vodio na koncert klape Cambi :)

    OdgovoriIzbriši
  6. U-toplom-domu-sa-suprugom-i-društvom-uz-većeru-i-veselje!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sa suprugom uz bocu Merlota ;)
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  8. Doma cu biti sa muzicem i bebicom koje najvise volim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. provesti ću ga učeći s dečkom u mislima

    OdgovoriIzbriši
  10. Dan zaljubljenih ću provesti sa mužem

    OdgovoriIzbriši
  11. u lijepom drustvu :)
    FB Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
  12. S dragim naravno, ali vjerujemo kod kuće jer bi taman za Valentinovo trebali dobiti male pseće bebače =)

    OdgovoriIzbriši
  13. ništa specijalno-doma s dragim uz film i pizzu :)
    Ivana U.

    OdgovoriIzbriši
  14. Nama je svaki dan Valentinovo..provest cemo ga kao i svaki drugi dan.Mozda ne budem trebala radit veceru :D ZMaja Toncinuc

    OdgovoriIzbriši
  15. Evo ja neću sudjelovati, ali moram prokomentirati da imam ovaj parfem i da ga jednostavno obožavam, sretno curama! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Ako mm ne bude radio noćnu, očekujem da me izvede na palačinke i u kino ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ljiljana Bošnjak Gligorević Kod kuće uz tv

    OdgovoriIzbriši
  18. Spomenka Grgić
    Nadam se romantičnom Valentinovu <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Provest ću ga svojim suprugom i malom zloćkom...a večer....hmmmm nadam se da će biti romantična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lovreković Mija
      Provest ću ga svojim suprugom i malom zloćkom...a večer....hmmmm nadam se da će biti romantična :)

      Izbriši
  20. Provest ću ga najprije na ispitu, nadam se uspjesno, a nakon toga vecer uz dragog na nekoj večeri ili uz neki film :)
    Aleksandra S.

    OdgovoriIzbriši
  21. S frendicama na nekom anti-valentinovo partyu...
    Tamo će i tako biti samo slobodni dečki pa možda nešt upecamo :D
    FB: Susana Pizeta

    OdgovoriIzbriši
  22. na putovanju..
    fb dina topolko medvid

    OdgovoriIzbriši
  23. Provest ću ga u društvu svog dragog, ali tek na večer jer mi je jutro radno :-/
    Podjelila na fejsu (kao Blue Panther Sandrinne).

    OdgovoriIzbriši
  24. Nakon nekoliko mjeseci, muž i ja ćemo ukrasti par sati samo za sebe, nadam se...

    podjelila FB Ivana Mandić

    OdgovoriIzbriši
  25. a što reći !! provest ću taj dan sa svojim najmilijima( djeca i muž naravno) ,biti će malo bogatiji ručak i neki kolač naravno za desert !! dan kao i svaki drugi,naravno ipak malo u drugačijem stilu! martina malčić

    OdgovoriIzbriši
  26. Vjerojatno kući s obitelji..... Napravit ću prigodnu tortu.... A možda ovaj put bude iznenađenje neko...

    OdgovoriIzbriši
  27. evo svake godine nas suprug odvede na večeru u neki restoran...to je rana večera jer uvijek povedemo dijete-ovu godinu imamo još malu prinovu ali ipak ćemo svi zajedno izaći...cure su 3 godine i 5 mjeseci <3

    OdgovoriIzbriši
  28. Sa deckom, svaki put me iznenadi, pa sad vidjet cemo sta je u pitanju! :)
    FB: Jasmina Ekinovic <3

    OdgovoriIzbriši
  29. Sa svojim voljenim suprugom u kinu <3
    FB- Selma Ekinović Čuruković ;)

    OdgovoriIzbriši
  30. Valentinovo se provodi s dragim, iako ja baš nisan tip koji slavi Valentinovo :D

    OdgovoriIzbriši
  31. Kao i svake godine za Valentino će moj muž doći sa Kandit srce bombonjerom a za naše curice uvijek kupi dvije male Milka srce bombonjerice.Mi ga naravno dočekamo sa puno zagrljaja i poljubaca uz fini ručak i na kraju kolače.A navečer koju čašu vina i zagrljeni.Meni dosta jer su meni najdraži tu.
    fb-Snežana Kolar-Tomić
    Instagram-snezna_tomic

    OdgovoriIzbriši
  32. Valentinovo ću 'provesti sa suprugom na romantičnoj večeri, barem mi je on tako obećao!
    FB: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  33. Valentinovo ko i uvijek - običan dan kad si muž i ja umjesto dobro jutro kažemo, "E, da, sretno Valentinovo..."... lol
    Fb: Nikolina Vukelić

    OdgovoriIzbriši
  34. U ugodnom društvu, gdje ne znam, volim da me iznenadi
    podijeljeno FB Irena Hajtok

    OdgovoriIzbriši
  35. Kao i svake godine sa svojim suprugom, a gdje jos uvijek ne znam :)
    FB: Nasira Tabakovic

    OdgovoriIzbriši
  36. Fb Anita Martic
    Provest cu ga uz dobri, stari, divni tv :D

    OdgovoriIzbriši
  37. FB Hanna Ruza Matich
    Budući da mi je termin oko Valentinova, nikad se nezna... možda s dragim i bebicom a možda s dragim u još uvijek slatkom isčekivanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  38. Provesti cu ga s dragim. Nije vazno da li cemo biti na nekoj zabavi, na veceri ili jednostavno doma uz film... Vazno je da smo zajedno! :)

    Fb: Martina Šoš

    OdgovoriIzbriši
  39. Sa suprugom uz dobar film i čašu vina.

    Fb: Ida Franjević

    OdgovoriIzbriši
  40. Fb Gordana Grabar

    Nadam se iznenađenju pa ne želim ništa planirati.

    OdgovoriIzbriši
  41. Fb: Anamaria Jakelić

    Nažalost, ove godine ću ga provesti bez momka jer je trenutno daleko, kokice i dobar film će mi uljepšati Valentinovo :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Dragi sprema neko iznenađenje
    Sigurno će biti odlično! :)
    FB Gordana Srdinščak

    OdgovoriIzbriši
  43. Provesti cu ga s deckom,doma uz finu vecericu :)
    FB Kristina Soldo

    OdgovoriIzbriši
  44. Dan zaljubljenih provest ću sa svojim dečkom i planiramo otići na nekakav izlet :))
    FB: Sandra Seligo

    OdgovoriIzbriši
  45. u intimnoj atmosferi sa svojim suprugom
    fb- Katica Putanec

    OdgovoriIzbriši
  46. Kod kuce sa svojim suprugom.Naravno potruditi cu se da nam vece protekne uz lijepu i finu veceru!
    fb-slavica smiljanic

    OdgovoriIzbriši
  47. Još se ne zna. Vidjećemo. Volim iznenađenja.
    Fb: Renata Rambousek

    OdgovoriIzbriši
  48. Valentinovo ću provesti na romantičnoj večeri, šetnji i gledanju nekog lijepog ljubavnog filma sa svojim dragim :-)
    FB: Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  49. Kod kuće uz dragog i bocu dobrog vina ;)

    OdgovoriIzbriši
  50. Proslaviti cu ga sma jer mi je decko otišao raditi u njemačku na nekoliko mjeseci i umrijet cu od tuge :(

    OdgovoriIzbriši
  51. Nebitno gdje ..važno da smo skupa :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Mislim da mi dečko sprema neko iznenađenje za Valentinovo tako da ne znam točno kako ću ga provesti ali svakako ćemo izaći u grad jer je i subota :D

    OdgovoriIzbriši
  53. Kod kuće sa dragim vjerojatno.
    fb: Marija Petr

    OdgovoriIzbriši
  54. Ovo Valentinovo još nisam u potpunosti isplanirala, ali znam da ću biti s dragim i da će u svakom slučaju biti savršeno jer se viđamo samo vikendom, a ovaj put je to naš dan! :)) Kupila sam svoj prvi korzet i samostojeće čarape! :) Mislim i želim da nam ovo Valentinovo bude nezaboravno, vruće i puno strasti! Nekad treba i promjena, a još je bolji osjećaj kad iznenadiš svog muškarca neočekivanim, a on te gleda kao božicu! :) Prije nego što iskočim u svom “kostimiću” napravit ću laganu romantičnu večericu s vinčekom kao uvod u neočekivano…Detalje moram još prosanjati. Moj dragi je definitivno zaslužio da se jako potrudim, nadam se da mi je budući mužek, bio je uz mene u svim dobrim i lošim trenutcima, a i voli mi kuhati i pomagati u svemu. Jer to je ljubav! :)
    Želim svima nezaboravan valentinovski vikend! :)
    FB- Nataša Radić

    OdgovoriIzbriši
  55. Ovo Valentinovo ću provesti sa dečkom s kojim sam u vezi već 6 godina, a volim ga kao prvoga dana. Pošto još ne živimo zajedno i ne kuham mu često, ove godine bih mu volila prirediti malo drugačiji poklon za Valentinovo- večeru koju bih pripremila s ljubavlju (nisam baš neka iskusna kuharica, tako da držite fige da sve ispadne dobro ;) ). Vjerujem da ću mu uz to pokloniti neku sitnicu kao znak pažnje, jer mislim da ako nekoga voliš nije potrebno to dokazivati skupim poklonima nego jednako može iznenaditi i usrećiti neka sitnica poklonjena s ljubavlju. Općenito mislim da se stalno trebaš truditi da bi usrećio tu osobu (jer u ovom slučaju on mene jako usrećuje), a za Valentinovo se potruditi provesti više vremena na kvalitetniji način zajedno. Nadam se da ćete se vi lijepo provesti sa Valentinovo sa svojim voljenim osobama. Super vam je giveaway <3 :) monika.os1309@gmail.com ( FB- Monika Teklić)

    OdgovoriIzbriši
  56. Dan zaljubljenih provest ću sa svojim suprugom uz lijepu večericu i desert koji ću ja prirediti i nekom malom poklonu u znak pažnje,bitno je da širimo ljubav svaki dan skupa... :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  57. provest cu kod kuce sa muzicem i nasom petomjesecnom curicom...napravit cu nes za njega kolacic ili tako nesto...al bit ce to najljepse valentinovo sa moje dvije ljubavi...💜💟💜

    OdgovoriIzbriši
  58. dan zaljubljenih ču provest s mužem i malim djetetom...

    OdgovoriIzbriši
  59. Valentinovo cu provesti sa svojim dragim, medutim ne znam jos hocemo li igdje ici, ali svakako je bitno da smo zajedno. <3

    OdgovoriIzbriši
  60. Vjerojatno na nekoj večerici udvoje!

    OdgovoriIzbriši
  61. Vjerovatno kino i vecera,ali ako ne zagrljaj i vruca cokolada bit ce skroz ok :)

    OdgovoriIzbriši
  62. Sada kada su nam djeca veća. ..vjerojatno ćemo otići na večeru i kolac .Ništa posebno a opet nama super.

    OdgovoriIzbriši
  63. Sa svojim najdražim mužićem <3
    naše prvo bračno Valentinovo <3

    OdgovoriIzbriši
  64. Provest cu ga sa svojim suprugom i to po prvi put jer nam je ovo prvo Valentinovo kako smo u braku ;).. Materjal za finu vecericu je spreman, film je takoder pripremljen.. Bit ce to Valentinovo provedenu u najtoplijem zagrljaju..Nije mi bitna ruza koja ce brzo da uvene bitne su mi njegove rijeci, zagrljaji i poljubci, dok je on pokraj mene nista drugo mi nije vazno..

    OdgovoriIzbriši
  65. Nemam plan, kako ispadne :D Ali bit će super, u to ne sumnjam ;)

    OdgovoriIzbriši
  66. Ja i moj voljeni suprug za Valentinovo ćemo u kino .Želimo pogledati dobar filma.A ostatak večeri zna se....uživanje...

    OdgovoriIzbriši
  67. Valentinovo cu provest u izlasku sa svojim drustvom :)

    OdgovoriIzbriši
  68. Valentinovo ću proslavit sa svojim mužićem u restoranu. Tako da bar jedan dan ne kuham.

    OdgovoriIzbriši
  69. provest ću ga sa suprugom,napravit ću romantičnu večeru jer smo to napokon zaslužili nakon toliko godina braka (31)

    OdgovoriIzbriši
  70. Naravno sa mužem na neku večeru idem i jedna beba jer je u maminoj buši...a dvoje klinaca doma sa njima ćemo provesti Valentinski dan :)

    OdgovoriIzbriši
  71. Sa svojim dragim i našim četveronožnim štićenicima <3

    OdgovoriIzbriši
  72. Ja sam Valentinovo provela s dragim u prekrasnom hotelu, svima preporučujem! hotel Galleria

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...