četvrtak, 9. travnja 2015.

Essence: Like a first day in spring




Ako volite lagane, cvjetne mirise, koji su uz to još i pristupačni za vaš novčanik, čitajte dalje :)
Essence je jedan od mojih omiljenih kozmetičkih brendova najviše zbog kvalitetnih proizvoda čija je cijena i više nego povoljna. Super mi je i to što svako malo izbacuju nove kolekcije, ali mi se ne sviđa što nakon nekog vremena dosta proizvoda na koje smo navikli izbace iz prodaje. No, tako valjda mora biti i s tim se moramo nekako pomiriti. Nadam se samo da se nešto slično neće dogoditi s toaletnim vodama jer su mi predobre. Svaka je posebna na svoj način i svojim šarenim ambalažama baš mame na kupnju. Osobno mi se uz "Like a rollercoaster ride" kojeg sam potrošila do zadnje kapi, najviše svidio "Like a first day in spring".

Essence kaže: tople zrake sunca na tvojoj koži, svježi miris cvijeća u zraku. Vrijeme je za proviriti glavu van. Voćni, cvjetni i svježi miris, čini te tako živom!!!




Kao što sam rekla, ova toaletna voda će vas odmah privući svojom vanjskom ambalažom, ali sama bočica nije ništa spektakularno. Prozirna je i skroz jednostavna, a dojam malo popravlja ljubičasta vrpca koja je svezana ispod poklopca. Možete ju pronaći u bočici od 10 ml koja je idealna za ubacit u torbicu jer ne zauzima puno mjesta te u nešto većem pakiranju od 50 ml. Cijena manjeg pakiranja je 26,90 kn, a većeg 59 kn što je zbilja odlična cijena. Meni se nekako više sviđa manja bočica jer je praktičnija, a na većoj me smeta što je poklopac prilično labav i u torbici stalno pada. Što se tiče ostalih karakteristika, miris je ocjenjen kao slabo postojan i nježan. Međutim, neki dan sam ga testirala na zapešću ruke i mogu vam reći da se nakon čak 20 sati miris još uvijek osjetio. Inače, parfeme ni toaletne vodice nikad ne špricam direktno na kožu jer sam osjetljiva ko mimoza pa sad ne mogu točno reći koliko dugo bi se zadržao na vratu. Uvijek ga šibnem na odjeću ili na kosu i danima osjetim kako miriši. Sve u svemu meni je ovaj "parfemček" super.


 

E sad bi bio red da vam napišem i šta je sve Essence smućkao da tako fini miriši :)

TOP NOTE: ananas, sok naranče, mandarina

SREDNJE NOTE: praline, kupine, ruža

BAZNE NOTE: sandalovina, mošus, vanilija

Stvarno nema čega nema :) Evo upravo ga šnjofkam i uopće ne mogu odrediti koji od ovih sastojaka dominira. Možda kupina i ruža, ali nisam ziher. Nekako su se svi dobro uklopili i stopili. Inače, ne volim mirise agruma u parfemima, ali ovdje mi uopće to ne smeta. Sve u svemu jedan jako lagan i ugodan miris, pogotovo za proljeće. I da, uvijek zaboravim napisati....kupiti ga možete u dm, muller i kozmo prodavaonicama :)


I za kraj sastojci:

ALCOHOL DENAT., AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, CITRAL, CITRONELLOL, CI 19140 (YELLOW 5), CI 42090 (BLUE 1).


Imate li i vi svog favorita među Essence toaletnim vodama?



 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...