nedjelja, 14. prosinca 2014.

Nail art - Essence Hello Foils

Već dugo gledam ove slatke folije po drogerijama i svaki put ih uzmem u ruku, pročitam upute i vratim nazad na policu u uvjerenju kako neću uspjeti dobiti željeni efekt na noktima. No, ovaj put sam ih odlučila isprobati pa kako bude :)) Zapravo je cijeli postupak toliko jednostavan da sam ostala ugodno iznenađena.


U ponudi su 3 vrste folija...

  


Sve su zgodne, ali nekako me ova prva 01 hello flashy najviše privukla...



U ovoj maloj bočici se nalaze dvije vrste folija s različitim dizajnom i uputama za uporabu :)


Pa evo cijelog postupka izrade ove manikure...

Nokat najprije nalakirajte lakom po vašem izboru. Ja sam koristila Essence 02 everybody salsa jer mi se činilo da će se najbolje stopiti s ovim šarenim bojama, mada bi po mom mišljenju još bolje odgovarala zlatna ili crna podloga...no trenutno sam ostala bez tih boja tako da je i ovaj zelenbač dobro poslužio :)

 
Nakon što se lak dobro osušio, nokat premažite transfer solution prozirnim lakom. Napomena: bez ovog laka nećete moći dobiti željeni efekat. Potrebno je pričekati kojih 80-90 sekundi da se premaz osuši...ja sam eto bila nestrpljiva pa sam pokušala lijepiti folije prije vremena, ali ispalo je katastrofa, tako da se ipak treba pridržavati uputa :)
 
 
Nakon što ste pričekali tih par minuta da se lak osuši, izrežite foliju na kvadratiće malo veće od nokta kako bi ju mogli lakše zalijepiti. Foliju okrenite sjajnom stranom prema gore, lagano pritisnite na nokat i par puta protrljajte tako da se lakše može zalijepiti. E sad...jačina pritiska ovisi o tome da li želite da vam samo dio folije bude na noktu ili želite pokriti cijelu površinu nokta. Ako postoje praznine koje bi htjeli prekriti, nanesite ponovno transfer solution pa kad se osuši, novu foliju.
 
 
I evo ga...kad odlijepite foliju, dobit ćete ovakve noktiće :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sve u svemu, zadovoljna sam kako je ispalo :) Efekt mi je baš onako WOOW :))) I naravno, uživo ljepše izgleda nego na slikama...
 
Ove proizvode možete kupiti u dm, kozmo i muller drogerijama po super povoljnim cijenama. Cijena folija je 12,90 kn...a cijena transfer solution laka 15,90. Već smo navikli da Essence stalno izbacuje nove proizvode čiji je omjer cijene i kvalitete odličan pa eto...tko voli, nek izvoli...svakako preporučam :)
 
 Nadam se da vam se svidjela manikura :)
 
Da li ste isprobale nail art folije?
Pišite mi svoje dojmove...
 
Pusa svima i do čitanja :*
 
P.S. Podsjećam vas na darivanje koje traje još točno 7 dana
 
 
 
 
 
 

Broj komentara: 10:

  1. Odličan je trik sa tim folijama, kad ih se premaže prozirnim lakom traje sve skupa oko 3,4 dana. Inače su jako tanašne pa se ogule. Ali evo jedan info- ja sam preko ebaya kupila dvije takve folije(1$ ) i utrlja na bilokoji lak nakon 30ak sekundi. I isti je efekt bez te transferne solucije :)).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina je da se brzo gule, ali top coat spašava stvar :) Nisam znala za folije s ebaya - hvala na info :)

      Izbriši
  2. Prekrasno izgledaju! Sad se stvarno osjećam krivo što sam ih propustila :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam folije nabavila prije nekih mjesec dana i još ih nisam isprobala!
    Prekrasno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. E te folije stvarno moram isprobati!!! Super je što ih Essence ima, stvarno ide u korak stalno s trendovima.. ali možda bacim ipak oko na ebay pa da vidim što se nudi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ebay = bankrot za novčanik :)))) ali vrijedi pogledati šta se nudi :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...