srijeda, 3. prosinca 2014.

Oriflame Swedish Spa piling

U ovom postu vam donosim recenziju jednog zbilja savršenog pilinga. Ako vas zanima po čemu je toliko poseban, čitajte dalje...
 
 
U Oriflamu ga opisuju ovako...
Piling za tijelo aromatičnog mirisa.
Sol i bademove ljuskice otklanjaju odumrle stanice kože, ulje đumbira tonizira kožu, ulje slatkog badema umiruje dok vitamin E štiti kožu.
Hydracare + kompleks hidratizira i omekšava kožu.
Nanesite na suhu ili blago navlaženu kožu, umasirajte na čitavo tijelo te isperite.
 
Ja bih na ovo još dodala:
savršen je
koža je nakon korištenja nevjerojatno meka, glatka i mirisna
nakon ispiranja, osjećate se božanstveno

 
Dakle, nakon što sam pročitala brdo pozitivnih recenzija za ovaj piling, nisam mogla odoljeti da ga ne isprobam. I mogu vam reći da nisam požalila zbog kupnje jer ovaj proizvod je apsolutno savršenstvo. Pakiran je u prozirnu plastičnu ambalažu u količini od 150 g. Ispod poklopca se nalazi zaštitna folija koja jamči da proizvod nitko prije vas nije otvarao.


Tekstura mu je dosta gusta, kao da ste pomiješali npr. šećer i med što mi se jako sviđa. Nije rijedak kao pilinzi koje nalazite po trgovinama i kojima je tekstura uglavnom "gelasta". Da vam još bolje dočaram...toliko je gust da se neće pomaknuti s mjesta kad okrenete kutijicu naopako.


 
Zrnca koja su zadužena za predivnu mekoću kože su sol i bademove ljuskice, a osim toga sadrži i razna hranjiva ulja koja imaju odlično djelovanje na kožu. Nakon pilinga koža je toliko nahranjena da nije potrebno stavljati hidratantni losion. Svaki put se iznova iznenadim i ne vjerujem da moja koža može biti toliko glatka i meka...baš ko bebina :)
 
Još jedna stvar koja mi se jako sviđa je njegov miris. Nisam dugo mogla odgonetnuti na što me podsjeća da bi na kraju ustanovila - đumbir. Budući da sadrži njegov ekstrakt, intenzivno miriši po njemu pa ako volite miris đumbira, zavoljet ćete i ovaj piling.
 
Ako nekoga zanima...evo i popis sastojaka:
 
SODIUM CHLORIDE, PARAFFINUM LIQUIDUM, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, CERA ALBA, AQUA, PHENOXYETHANOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SHELL POWDER, PARFUM, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ZINGIBER OFFICINALE ROOT EXTRACT, LIMONENE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, BHT, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, TOCOPHEROL, CI 77492
 
Osim ovog pilinga linija Swedish Spa sadrži i Beauty Wonder Oil za koje također imam samo riječi hvale te kremu za ruke i anticelulitnu kremu.
 
 
I za kraj...zasigurno vas zanima cijena. Dakle, redovna cijena mu je 79 kn, ali se vrlo često može kupiti na akciji za nekih 30 - tak kn ako me pamćenje dobro služi. Ja sam imala veliku sreću pa sam ga kupila kad je bio 70% snižen za samo 17 kn :)))

Da li ste imale priliku isprobati ovaj piling?
Koji je vaš omiljeni piling?

I još samo da vas podsjetim...u toku je moje prvo darivanje u kojem možete osvojiti prekrasne nagrade :)

http://dreamworldbylucy.blogspot.com/2014/12/bozicno-darivanje.html

Broj komentara: 5:

  1. Sviđa mi se ova recenzija i sam proizvod :) Makar nedavno sam praktički u potpunosti izbacila piling za tijelo, bar na neko vrijeme, i počela koristiti prirodnu spužvu od tikve :D odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Spužva od tikve? zvuči zanimljivo :)

      Izbriši
    2. Da, spužva od tikve :) I ja sam tek nedavno otkrila taj proizvod, nisam ni znala da se i od nje izrađuju spužve. Preporučam, stvarno vrijedi probati ;)

      Izbriši
  2. Volim gusce pilinge,jedino nisam sigurna koliko bi mi se miris dopao. ALi za cijenu od 17kn vrijedi probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako je vrijedan pažnje, ali istina je da ne odgovara svima takav miris. Isprva mi je bio malo neobičan, ali s vremenom sam se navikla i sad ne mogu bez njega :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...