ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Happy new year + blagdanska manikura

Dragi moji!
 
Kao prvo želim vam najsretniju i najuspješniju novu 2015. godinu. Nek vam se ostvare sve želje i nek vam je puna zdravlja, sreće, ljubavi i veselja :)
 
 
 
 
E sad...imala sam u planu napisat par postova za kraj godine, ali me nažalost viroza spriječila i pokvarila mi sve planove. Na sam badnjak sam legla u krevet s užasnom glavoboljom, kašljem i temperaturom i u takvom stanju sam bila punih 5 dana. Toliko mi je bilo loše da nisam ni kolače ispekla :( Imala sam u planu i napraviti post o mom novogodišnjem make upu, ali i to je palo u vodu. Novu godinu sam dočekala pred tv-om zamotana u dekicu bez trunke šljokica i šminke. No, nekako sam skupila snage da bar noktiće nalakiram pa evo par slikica...
 
Lak je Essence Me and my lover - bojom i teksturom je baš ko božićna kuglica :)
 
 
 
 
 
 
 Za novogodišnje noktiće sam koristila također Essence lakove:
baza je ljubičasti Best Dressed u nijansi 193
nadlak je Twinkling Bling Bling
kojeg ću vam pokazati u jednom drugom postu jer je toliko predivan da zaslužuje malo više pažnje :)
 


 
Nadam se da vas nije poharala viroza i da ste lijepo i veselo proveli ove blagdane :)
Uskoro možete očekivati favorites i empties postove za 2014 da riješim zaostatke, a nakon toga sam vam pripremila još puno lipih stvarčica :) Imam u planu napisati barem jedan post tjedno, nadam se samo da će mi obaveze na faxu to dozvoliti...uglavnom, trudit ću se maksimalno jer...
 
 
 
I za kraj...par slikica koje sam uslikala prije nego nam je pao prvi snijeg...
 
Zalasci sunca me uvijek očaraju i odmah bježim po fotić čim ugledam ovakve prizore :)
 


 
 Puse svima :* i do čitanja :))))
 
Lucija

Broj komentara: 14:

  1. Sretna Nova godina i tebi, sve najbolje tebi i tvojima :)
    Šteta za virozu, no glavno da je sad bolje :)
    Obje manikure su divne, no ova ljubičasta meni ipak malo više :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim željama :* I meni je ljubičasta mrak :)

      Izbriši
  2. Oho i kod tebe ljubičasta manikura, baš je krasna :) A zalaske i sama jako volim, na mobu mi je valjda svaka druga slika zalazak sunce haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Hehe, vidim da imamo puno toga zajedničkog, čak su nam i novogodišnje manikure slične :)

      Izbriši
  3. Ovaj crveni lak mi je prekrasan! Svako dobro u Novoj godini! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalan post♥

    Pročitaj moj novi post: http://kikaa99.blogspot.com/2015/01/diy-ideje-prvi-deo.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Iijaooj obozavam lakove i sve to vezano za lakove...sto i mozes videti na mom blogu! Volim tvoj blog

    Pogledaj i moj i ako ti se dopada komentarisi ga :)http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Super manikure, ljubičasta je *_*, jeeedva čekam vidit Twinkling Bling Bling, prekrasno izgleda a nemam ga :D Sve najbolje u 2015. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Potrudit ću se da bling, bling čim prije izađe u javnost :)

      Izbriši
  7. Ovaj crveni je predivan :) i ovaj nadlak je bas bling bling predobar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Nadlak je zbilja predivan, ali fotke nikako ne mogu u potpunosti dočarati njegovu ljepotu :)))

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...