srijeda, 21. siječnja 2015.

Liebster blog award

Na moje veliko iznenađenje ova nagradica je pronašla put i do mog bloga i to zahvaljujući dragoj Mireli sa bloga Dancer & make up lover. Stvarno si me ugodno iznenadila :*
Super su mi ovakvi postovi jer otkrivaju nove i manje poznate blogove, a isto tako pružaju priliku da saznamo više o samoj osobi koja se krije iza bloga :)
 
 
Pa evo mojih pitanja i odgovora :)
 
 
1. Zašto si odlučila pokrenuti blog?
 Prije nego sam pokrenula vlastiti blog, puno sam čitala razne beauty blogove. I tako se malo pomalo u meni budila želja da se i ja okušam u bloganju. Volim pisati o malim stvarima koje me usrećuju, a isto tako volim podijeliti te sitnice s drugima.  I eto tako sam odlučila stvoriti svoj mali kutak u koji svako malo pobjegnem i baš mi je super :) Uz to upoznala sam divne cure i stekla nova prijateljstva.
 
2. Koji ti je najdraži dio šminkanja i zašto?
Najviše volim nanositi sjenila zato jer se kombinacijom raznih boja mogu dobiti prekrasni efekti na očima. I zato jer nije monotono, kao npr. nanošenje pudera :)
 
3.Da možeš koristiti jedno sjenilo do kraja života, koje bi to bilo?
Uf, jako teško pitanje. Ako baš moram izdvojiti, biram jedno prekrasno srebrno sjenilo iz palete I heart make up - Make up geek.
 
4.Koji žanr filmova ti je najdraži?
Definitivno komedije :)
 
5. Koje ti je najdraže godišnje doba i zašto?
Budući da sam užasno zimogrozna i najradije bi cijelu zimu provela zamotana u toplu dekicu i ušuškana u krevet, najviše volim proljeće jer označava kraj zime :) Sunce grije, nebo se plavi, trava se zeleni, sve cvate i miriši...sad sam ko neki pjesnik hahah...al eto, proljeće je moj favorit :)
 
6.Koji ti je najdraži odjevni predmet?
Tajice jer su mi definitivno najudobnije. Nigdje ne žuljaju, nisu krute ko npr. traperice i ne moram se brinuti dal će mi otpasti gumb il ću imati muke sa zatvaranjem i otvaranjem šlica :) Jedini problem je što mi često znaju puknut i to ni više ni manje nego na guzici. Ajme meni, kad se sjetim da sam jednom došla doma s faksa s ogromnom rupetinom na guzici, a da uopće nisam skužila. Sva sreća da sam imala dugačku tuniku pa nitko nije primijetio :))))
 
7.Koje se hrane i pića nikad ne bi odrekla?
Ne bih se mogla odreći mesa i mesnih proizvoda. Jednom sam probala i izdržala sam ravno 5 dana. Što se tiče pića, nije mi problem ničeg se odreći, ali bez vode sigurno ne bih mogla :)
 
8.Ruž ili sjajilo?
Sjajila baš ne volim zbog onog ljepljivog osjećaja na usnama tako da radije biram ruž.
 
9.Koju makeup grešku najviše mrziš vidjeti na djevojkama?
Mogu puno toga tolerirati i nije sad da sam neki veliki kritičar, ali eto izdvojit ću jednu stvar koja me užasno bode u oči, a to su prenaglašene i predebele obrve.
 
10.Najdraži glumica i glumac?
Jim Carey & Kate Winslet
 
11.Na koju makeup potrepštinu si potrošila najviše novaca?
Koliko se sjećam, tu mi je najveći domet Max factor puder :) Izgleda da sam preštedljiva, ali s obzirom na to koliko pratim beauty blogove i recenzije raznih proizvoda...vrlo vjerojatno da će moja štedljivost polako prerasti u rastrošnost :)))


Evo i mojih pitanja :)
 
1. Kako bi opisala sebe u samo 3 riječi?

2. Koja je tvoja najveća vrlina, a koja mana?

3. Koji je najbolji make up proizvod koji si ikad probala?

4. Tvoje omiljeno jelo je...?

5. Tvoj najdraži lak za nokte je...?

6. Koji je tvoj stil oblačenja?

7. Da možeš otići na neko ludo putovanje, gdje bi otputovala?

8. Štikle ili starke?

9. Da li imaš neki hobi osim pisanja bloga?

10. Koji je tvoj omiljeni parfem?

11. Kako bi trebao izgledati tvoj idealan muškarac :)))?


A nominirane su....

inSANEnails
Chilly Fashion
Thermopolis
The Meadow of Beauty
Beauty chat room by Marijana
Beauty & little things by Kata
Beauty blog by Tina
We heart beauty
GleeTree92
Candy Makeup Girl
Happy Woman

Curke, nestrpljivo očekujem vaše odgovore :*

 

4 komentara:

  1. Joj nemrem ti opisati kolko i ja jedva čekam proljeće! :) Haha sad si me sjetila kak je meni jednom prilikom otpal gumb na trapericama, sva sreća da smo bili kod frenda na movie nightu, a ne ovak negdi u gradu. :D
    I da, fala na nominaciji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah...hlače zbilja mogu biti jako komplicirana stvar za nas žene :D Bilo bi mi drago da odgovoriš na pitanjca, strpljivo čekam :*

      Izbriši
  2. Hvala ti na nominaciji, pitanja su vrlo zanimljiva, čim uhvatim vremena bacam se na odgovaranje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :))) Strpljivo čekam i tvoje odgovore :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...