ponedjeljak, 27. listopada 2014.

18 reasons to love fall

Osim što volim pisati o beauty stvarčicama, veliki sam ljubitelj fotografije i zgodno mi je ubaciti neki foto post sa puno slikica poput ovog koji slijedi. Volim fotkati sve što mi se nađe na putu i na ovom blogu ćete moći vidjeti i puno fotkica koje sam osobno uslikala. Znam da mnogi ne vole ovo tmurno, pospano i depresivno godišnje doba, ali ove sličice će vas uvjeriti kako jesen može biti lijepa, čarobna i romantična.  Uživajte....
 
 
 
































 
 
 I još samo malo fotkica....što mogu kad obožavam postove ovakvog tipa i volim ih podijeliti s drugima :)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
I love fall! A vi?
Kako provodite ove jesenje dane?
 Da li vam se sviđaju ovakvi foto postovi?
 
 

2 komentara:

  1. prekrasne slike :) ponovo mi se stvorio ugođaj jeseni :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...