petak, 20. ožujka 2015.

The Versatile Blogger Award

Još jedna nagradica je stigla do mene i opet me ugodno iznenadila. Nominirala me Glitter Snowflake i ovim putem joj se zahvaljujem na nominaciji :*
 



 


The versatile blogger award se daje blogovima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani mora napisati 7 činjenica o sebi i nominirati 15 blogova.
 
 
1. Jako volim fotkati sve živo i neživo, od životinja, prirode, hrane, kozmetike...Jedino ne volim slikati sebe jer si na slikama nisam nimalo fotogenična. Tu vam sad moram pokazati jednu fotku na koju sam totalno ponosna jer sam uspjela uslikati jednu neobičajenu pojavu, a to je parenje leptira. Google kaže da je prava rijetkost vidjeti leptire kako rade "one stvari" no ja sam zbilja imala sreće pa sam ih ulovila u akciji, ni više ni manje nego doma na vrtu :) Dosta dugo sam buljila u tu sliku i nije mi bilo jasno zašto su baš u takvoj pozi. Onda mi se odjednom upalila lampica: pa oni se sigurno pare :)

 
 
2. Volim životinje, a posebno su mi drage mačke. Mislim da definitivno spadaju u kategoriju najsmješnijih i najzabavnijih životinja.

med_funny-cat
 
 
3. Užasno sam neorganizirana i neke obaveze odgađam do zadnjeg trena. Zbilja sam grozna što se toga tiče i pokušavam to čim prije promijeniti. Evo primjer: pozvana sam u svatove i imam dva mjeseca vremena za shopping, frizuru, kupovanje poklona, ali neeee...zašto bi to napravila na vrijeme kad mogu sve obaviti zadnji dan...aaaaaa onda...panika jer naravno da ništa ne stignem i samu sebe pitam kud je proletjelo sve ovo vrijeme. Ni sama ne mogu shvatiti otkud toliki nemar...očito da mi fali adrenalina u životu, a on se itekako diže kad ste u panici ili pod stresom.


 
 
4. Ne pijem kavu i to je zbilja svima jako čudno jer valjda 90% ljudi ne može funkcionirati bez kave. Jednostavno mi ne odgovara njen okus, ali mi je zato miris predivan. I svaki put se iznova čudim kako nešto tako mirisno može biti toliko gorko :)



 
5. Ne nosim narukvice jer su mi ruke toliko tanke u zglobovima da mi odgovaraju jedino dječje veličine. Čim spustim ruku prema dolje, padne mi na pod i sigurno bi ju izgubila (ne ruku, nego narukvicu :)))

Vanilla Sky
 
 
6. Jedem jako malo čokolade, npr. jedna kockica mi je sasvim dovoljna da si ugasim želju za slatkim, ali zato mogu pojesti puno čokoladnih kolača, keksa, sladoleda i ostalih delicija.


 
 
7. Obožavam zalaske sunca, pogotovo kad je nebo onako prekrasno rozno. Odmah bježim po fotić i okinem barem 10 slika. Muž mi veli da nisam normalna :)) A šta mogu, takva sam, kakva sam :)

 

Imamo li što god zajedničkog?

 
I na kraju...blogovi koje nominiram su:
Insane nails
Ona love
Mean green Queen
Roseybelle
Girly Girl
Beauty corner by Iveee
Beauty and sweets
CatEye Make up
Rainbow flower
Lipstick s blade
Little things by mala Palčica
Lendoxia
Beauty chat room by Marijana
Candy Makeup Girl
The Meadow of Beauty

xoxo 
 
 

Broj komentara: 8:

  1. Hvala ti draga na nominaciji! Kako sam već pisala post ovog tipa, odgovoriti ću ovdje!
    1. Ne volim kuhati (iako moram kuhati svaki dan!)
    2. Volim čitati knjige...ne znam koliko sam ih do sada pročitala
    3. volim igrati igrice na iPedu
    4. Rođena sam na moru i ne mogu zamisliti da živim u gradu koji nije na moru
    5. Obožavam Milka čokoladu
    6. Volim dugo spavati
    7. Volim imati dugu kosu i nikada se ne bih ošišala na ratko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2. 5. 6. i 7. nam je zajedničko :)
      Hvala ti što si se potrudila napisati odgovore :)

      Izbriši
  2. Pa zapravo imamo zajedničko sve osim 5. i 6. + ja nisam imala te sreće da okinem leptire u akciji haha :D Prekrasna fotka btw ;) Fala ti na nominaciji, budem valjda i ja uspjela smislit nekaj zanimljivog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I drugi put :) Uopće ne sumnjam da ćeš nešto smisliti :)
      Fala na komplimentu za fotku, definitivno je jedna od najljepših koje sam ikad uslikala, a ko zna možda i ti naletiš na leptire u takvoj pozi, nikad se ne zna :)

      Izbriši
  3. Hvala ti na nominaciji! <3 :)) Baš je lijepa i posebna ova fotkica s leptirima, ali mogla si im dati malo privatnosti. ;) :P 3 me totalno opisuje, čekam zadnji, zadnjicati tren, a onda panika, što, kako, gdje i tako uvijek, govorim si idući put bude bolje, nope i idući put čekam zadnji tren... :D 4 i 7, isto ko i ti. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :) Hehe, dala sam im privatnosti dok sam trčala u kuću po fotić, ko im je kriv što to rade na javnom mjestu :)))) Znači nisam jedina koja odugovlači do zadnjeg časa, nice to know...koliko god se trudila, zbilja sam nepopravljiva :/

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...