nedjelja, 29. ožujka 2015.

Photo diary: Goodbye Winter

Na redu je jedan random post tek toliko da malo razbijem kozmetičku monotoniju. Već i vrapci na grani znaju da je proljeće moje omiljeno godišnje doba, no ipak sam odlučila i jedan post posvetiti kraljici zimi. Par puta sam napomenula da jako volim fotkati i ovim postom otvaram novu rubriku pod nazivom Photo diary tj. foto dnevnik. Inače, obožavam pratiti postove ovakvog tipa i na drugim blogovima pa eto pretpostavljam da i vi ponekad volite zaviriti u živote blogerica i malo bolje nas upoznati. Najprije sam rubriku željela nazvati "mjesec u slikama", ali sam se ipak predomislila jer imam faze kada po 2 tjedna ne uslikam apsolutno ništa, a opet slikati nešto na silu ili reda radi, nema nikakvog smisla. Mislim da ćete se složiti sa mnom.

Neke slike su starijeg datuma, neke novijeg, ali su mi sve drage pa ih želim podijeliti s vama.
Većina je slikana na prekrasnom imanju obitelji Salaj kojoj skidam kapu na ideji i trudu jer su stvorili stvarno neopisivo lijep ugođaj. Čim zakoračite u ovaj čarobni svijet, zaboravite na sve brige i probleme i osjećate se kao da ste na nekom drugom planetu. A sad vas ostavljam da uživate...












 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ako još niste svakako posjetite Božićnu priču. Neće vam biti žao :)
 
I još samo par slikica zimskog ugođaja s mog dvorišta...
 
 
 

 
 


 
 


 

Kako ste vi proveli ove protekle zimske mjesece?

 
Pišite, komentirajte, a pratiti me možete na Facebooku, Instagramu i putem Bloglovina.
U pripremi je puno recenzija, novih rubrika i naravno, darivanja za sve vas...pa kako bi Amerikanci rekli "stay tunned" :)))
  
xoxo
 
Lucija
 
 

4 komentara:

  1. Planiram posjetiti Božićnu priču sljedeće godine, još nisam bila, a svi mi pričaju kako je super, haha. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivno je stvarno, svakak otiđi ako budeš mogla :)

      Izbriši
  2. Moj dragi i ja smo svake godine na imanju obitelji Salaj, planiramo ga posjetiti i sad za Uskrs, predivno je ondje. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prekrasno je tamo kroz cijelu godinu...još nisam bila za Uskrs, a baš bi voljela otići :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...