ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Golden Rose Jolly Jewels

 
Pred vama je još jedan blještavi noktopost :)

Ovaj puta će to biti recenzija Golden Rose lakova na koje sam sasvim slučajno naletjela prilikom shoppinga u Zagrebu i jednostavno sam ih morala kupiti. Inače, u mom gradu nema Golden Rose prodavaonica tak da sam baš bila happy kad sam dotičnu ugledala u Importane centru :))))

Pa evo za one koji možda ne znaju, Golden Rose d.o.o. je generalni uvoznik za Hrvatsku tvrke Erkul Cosmetics koja ima sjedište u Turskoj, a bavi se proizvodnjom dekorativne kozmetike i toaletnih proizvoda koju čine brandovi Golden Rose, Classics i Roxanne.

Sva kozmetika je dermatološki i mikrobiološki ispitana te je zajamčena sigurnost i izdržljivost proizvoda. I ono što je još bitno naglasiti, proizvodi nisu testirani na životinjama.

Meni je ovo bio prvi susret s ovim brandom i mogu reći da sam onako na prvu zbilja oduševljena, a osim lakova namjeravam isprobati i ostale proizvode.

No, krenimo konačno na noktiće :)))
U svom onom blještavilu koje me mamilo sa polica, bilo je jako teško odlučiti na kupnju laka. Svi odreda su predivni, ali nakon dugog premišljanja, odluka je pala na ova dva ljepotana....


Lakići nemaju neko posebno ime, već su samo označeni brojevima. Dolaze u pakiranju od 10,8 ml, a cijena im je 36 kn. Četkica im je dosta tanka što je prednost jer se vrlo precizno nanose i male su šanse da pritom nalakirate i kožu oko nokta. Najprije sam isprobala plavi lak koji malo vuče i na zeleno jer naprosto obožavam kombinaciju tih boja. Dovoljno je gust i može se nositi sam, znači nije potrebna još neka boja ispod. Evo kako izgleda na noktima...I love it :)))


Nijansa 107




 
 
 
 
Drugi lak je mješavina ljubičastih, crvenih, zlatnih i plavih šljokica. Iako tako ne izgleda, kad se nanese na nokat, dosta je proziran pa sam ispod njega nanijela Catrice - nijansa 46 Berry Potter & Plumbledore (ljubičasta boja s plavim odsjajem) za bolji efekat :)
 
 
Nijansa 120
 
 
 
 
 
  
I za kraj...prodajna mjesta na kojima možete kupiti ove divote su:
 
City centar East - Zagreb
City centar West - Zagreb
Importane centar - Zagreb
Garden Mall - Zagreb
City centar One - Split
Robna kuća - Rijeka
Centar Supernova - Zadar
Supernova Zagreb/Buzin
Shopping centar Dalmare - Šibenik
TC Poranova - Osijek
 
Da li ste isprobale Golden Rose lakove ili bilo koji drugi njihov proizvod?
Ako jeste, kakva su vaša iskustva?
Koji proizvod bi posebno izdvojile i preporučile?
 
Nadam se da su vam se svidjele manikure i da ćemo se čitati i dalje :)
Nedavno sam napravila i Facebook stranicu bloga pa me možete pratiti i tamo, a u pripremi je i jedno iznenađenje za sve koji me čitaju i prate.
 
 
 
Pusa svima :*
 

Broj komentara: 18:

  1. Oooooooooooooooooooo da, njihove šljokice su predivne!!! Imam ili jako slične ili iste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kad su toliko divni i teško im je odoljeti...najradije bi ih sve pokupovala :D

      Izbriši
  2. Mislim da je došlo vrijeme da i ja krenem u nabavku svog prvog Golden Rose laka za nokte. 107 mi je jednostavno predivan. :-) Koliko je slojeva potrebno da izgleda kao na gornjim slikama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nanijela sam ga u 2, ali onako pošteno debela sloja :) Trebalo je dosta vremena da se osuši, ali kad se jednom stopi s noktima, nemaš problema :)

      Izbriši
  3. Ovaj prvi je prekrasni <3 Općenito volim GR lakove i upravo njih imam najviše u kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanela, hvala na praćenju :) Škicnula sam malo na tvoj blog i oduševljena sam s manikurama koje radiš. Svaka čast!

      Izbriši
  4. Jooj baš su slatki.. Favorit mi je prvi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. nijansa 120 je tako slatka :D vjerujem da ne dosadi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. 107 imam, 120 ne :'( Iman 6 (mislim?!) lakova iz Jolly Jewels linije i svi su savršeni <3 Golden Rose mi je ko marka super, nemam je blizu sebe, putujem u BiH po nju, to dovoljno govori koliko mi se sviđa. :D Posebno izdvajam 1 njihov lak, '04 MILKY WAY', meni najbolji kreč bili lak. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se...zbilja su savršeni. Jedva čekam priliku da ponovno odem u zg i opskrbim se novim stvarčicama :)

      Izbriši
  7. Jao, predivni su! Imam ih mislim 6 iz ove kolekcije, imam sreće pa mi je i granica s BiH blizu, a tamo su puno jeftiniji :) Prvi koji sam kupila bio je zlatni i baš ga gledam kako mi je propao, a nisam ga se iskreno ni iznosala jer sam lijena skidati šljokice pola dana :D Ali da bih ih voljela imati sve, sigurno bih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa blago tebi :) Ja se iskreno nadam da će se u mom gradu jednog dana otvoriti GR, a do tada ću morat po njih u Zagreb, nema mi druge :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...