nedjelja, 5. travnja 2015.

Biobaza - terapeutska krema





Iako je zima iza nas, ruke je potrebno njegovati kroz cijelu godinu, budući da su najviše izložene vremenskim prilikama i neprilikama te ostalim nepovoljnim čimbenicima. Zbog toga sam danas odlučila pisati o kremici koja me spašavala tijekom cijele zime i uspješno spriječila katastrofu na mojim rukama koje su itekako sklone isušivanju i pucanju kože sve do krvi. Radi se o Biobazinoj terapeutskoj kremi za osjetljivu i oštećenu kožu koja mi se pokazala odličnom investicijom. Općenito sam ugodno iznenađena Biobazinim proizvodima i želim ih isprobati sve :)




Krema je pakirana u plastičnu posudicu s poklopcem koji se lijepo, čvrsto zatvara, a nalazi se u kartonskoj kutijici. Kao što možete vidjeti na slici, količina kreme je 100 ml, a trebalo bi je potrošiti u roku 12 mjeseci. Što se cijene tiče, nemojte me držati za riječ, ali mislim da sam ju platila oko 50-ak kn u d.m.-u. Zbog samog izgleda ambalaže, činilo mi se da je neću uspjeti baš brzo potrošiti, ali prevarila sam se i uskoro ću morati kupiti novu. Kremu sam osim za njegu ruku, koristila i za lice koje je odlično reagiralo na sve sastojke koji su u njoj. Jedino sam primijetila da mi je čelo bilo dosta masno i sjajila sam se ko sijalica. Nanosila sam ju prije spavanja, a ujutro bi mi čelo još imalo masni sjaj jer se krema nikako nije mogla upiti u kožu. No, gotovo sa svakom kremom imam takve probleme jer moja "čelenka" je očito posebna :) Na ostatku lica se ponašala savršeno, lijepo se upila, a koža je bila glatka i mekana.



Tekstura kreme je dosta lagana, lako se razmazuje, brzo se upija i odmah ćete primijetiti kako vam je koža puno mekša i svilenkasta. Ako kojim slučajem imate problema s rukama, u smislu da vam popuca koža do krvi kao i meni, ova krema će vam u par dana riješiti sve probleme. Kod mene je situacija bila baš grozna zbog vjetra i hladnoće koji su mi skroz uništili i smežurali kožu. Kreme koje sam trenutno imala pri ruci su me prilično pekle i bilo mi je još gore. S Biobazom to nije slučaj, osjetim tek lagano peckanje zbog alkohola koji sadrži, ali ta neugoda brzo prođe. Koliko sam uspjela primijetiti u svim kremama se nalazi određena vrsta alkohola, ali ovaj mi uopće ne toliko ne smeta. Uglavnom, nakon par večernjih mackanja, ruke su mi se skroz obnovile tako da sam zbilja prezadovoljna kako djeluje.



Posebno mi se sviđa što je 99% sastojaka prirodnog porijekla i ne sadrži parabene, konzervanse, sintetičke boje i mirise. Čarobno djelovanje krema daje kombinacija gaveza, nevena i gospine trave. Da sad ne prepisujem blagodati svakog od njih evo jedna fotka pa ako vas zanima možete pročitati...sve skupa zvuči odlično jer svaki od njih ima dosta širok spektar djelovanja.



Što se tiče mirisa, ne znam kako bih vam ga opisala. Ponekad mi je ugodan, a ponekad baš i ne jer me podsjeća na miris nekakve gume. No, mogu reći da sam se skroz priviknula, iako mi je u početku bilo čudno i sama sebi sam rekla da ju više neću kupovati. Miris mi uopće više nije toliko bitan jer ova krema odlično radi svoj posao. Znate i sami da sve što je prirodno i zdravo nema baš neki miris pa ako vam to nije od presudne važnosti i ako imate problema sa suhom kožom, preporučam da isprobate ovaj proizvod :)

Imate li i vi svog favorita među Biobazinim proizvodima?




Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...