ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

Blagdansko darivanje

Dragi moji!
 
Vrijeme je darivanja, a znate i sami koliko vas svako malo volim razveseliti s raznim poklončićima. Pa eto, niti ove blagdane neće biti drugačije :)
Pripremila sam vam mali poklonček, ali je od srca i nadam se da će vam se svidjeti.
Sve je u blagdanskim zlatno-crvenim nijansama, a proizvodi koji će usrećiti nekog od vas su slijedeći:
 
 
 
 
1. Essence paleta sjenila All about roses
2. Essence tekući ruž
3. Essence Merry Berry zlatni nadlak
4. Naušnice - Accessoires
5. Fruttini krema za ruke s mirisom višnje (miriši predivnooo)
 
No, to nije sve...ubacit ću vam i još par lijepih stvarčica kao malo iznenađenje :)
 
 
PRAVILA DARIVANJA

1. Označite moju Facebook stranicu sa "sviđa mi se"
 
2. Ispod slike darivanja na Facebook stranici u komentar napišite kako ćete provesti nadolazeće blagdane, a po želji možete i zalijepiti slikicu blagdanskog ugođaja iz vašeg doma tako da čim više širimo blagdansko raspoloženje :)
 
3. Podijelite objavu o darivanju na svom profilu pod opcijom "javno".
 
4. Možete me pratiti i na Instagramu, no nije uvjet

 Darivanje završava 28.11.. u 23:59 kada ću putem random.org. sustava objaviti dobitnika ovdje na blogu.
 
 
SRETNO!!!
 
 

 
Čestitke Suzy Debeljak koju molim da mi se javi u inbox!
Ukoliko se dobitnica ne javi u roku 24 sata, biram novu.
Ostalima želim više sreće idući put, a to će biti vrlo skoro :)
 
 

Broj komentara: 5:

  1. Nažalost mama mi je u bolnicu, tako da ću dio blagdana provesti u posjetu njoj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sa obitelji u sreći, miru i veselju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Blagdane ću provesti u Slavoniji, u obiteljskoj kući u kojoj sam odrasla, sa svojim roditeljima i bratom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Blagdane cu provesti u društvu svoje obitelji i prijatelja, nista bez njih :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Blagdane provodim u krugu svoje obitelji i prijatelja. Druzimo se, uzivamo i niata nam ne fali. Osim snijega :/ a i ovo je prvi Bozic s mojom curicom. Tako da je sve posebno. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...