utorak, 29. prosinca 2015.

MUST HAVE proizvodi za novogodišnji make up

 
 


Bliži nam se najluđa noć u godini pa sam vam u današnjem postu odlučila predstaviti moju make up novogodišnju ekipicu :) Radi se o cjenovno vrlo pristupačnim, a super kvalitetnim proizvodima (u biti cijeli moj blog je krcat budget friendly proizvodima) s kojima ćete definitivno ostaviti woow dojam. U nastavku ću vam ukratko opisati proizvode jer su mi toliko dragi da će svaki dobiti i svoju recenziju. Znate i sami da je u novogodišnjoj noći poželjno čim više blještavila i šljokica i mislim da koliko god se sjajili, nitko vam to neće zamjeriti. Pa krenimo na proizvode...



1. Prva na redu je predivna Make up geek paleta - I heart make up o kojoj sam pisala u zasebnom postu. Osim nijansi za svakodnevni make up, sadrži dosta krasnih boja koje su savršene za novogodišnji look. Ako vas zanimaju swatchevi, cijena i svi ostali detalji, kliknite ovdje.



2. Zatim nam je na redu još jedna krasotica, a riječ je o Make up revolution Iconic 1 paleti. Naručila sam ju s Pink Pande za kojih 45 kn, što je prava sitnica za ovakav proizvod. Savršena je i obožavam ju. Također ima predivnih nijansi idealnih za blještavi look.



3. Zatim imamo dvije svjetlucave olovke za oči iz Oriflama: Fairy City Lights, limited edition - crna kremasta, vrlo pigmentirana olovka sa šljokicama ofkors i The One high impact eye pencil - divna zlatna šljokasta nijansa. Iako se radi o olovci za oči, može se nositi i kao sjenilo. Inače, jako volim olovke iz Oriflama jer su super mekane, kremaste, odlično pigmentirane, jako se lako nanose i što je najbitnije nije ih potrebno šiljiti jer imaju "mehanizam" na izvlačenje i uvlačenje. Otkad ih koristim, ne mogu više zamisliti da se vratim onim starim olovkama koje se svako malo moraju šiljiti i još su k tome i presuhe.



4. Na redu su još dva proizvoda za oči, a radi se o Make up revolution pigmentima, također naručenim s omiljene Pink Pande. Izbor je jako velik i raznolik, a mene su najviše privukle zlatna i srebrna nijansa, imenom Vitality i Dynamic. Koju od njih dvije izabrati? Hmm, teško pitanje...najbolje na jedno oko zlatnu, a na drugo srebrnu...no nećemo pretjerivati :)))



5. I posljednji očni proizvod koji sam uvrstila na must have listu je neizostavni crni tekući tuš. Brend je ponovno Make up revolution i ovaj put ne moram ni reći da sam ga naručila s Pink Pande :)



6. Idemo dalje...što je Nova godina bez highlightera - moj omiljeni je Essence Soo Glow o kojem sam nedavno pisala recenziju i definitivno je neizostavan dio moje kozmetičke postave. Toliko je divno, mekano kremast da bi se najradije od glave do pete namazala s njim :)



7. Dolazimo do ruža za usne...ovaj puta odabir nije pao na crvenu boju, već sam se odlučila za tamno, tamno rozi Essence ruž iz limitirane kolekcije Came to town - Wrapped in Pink.



8. Još jedan proizvod kojeg obožavam je tekuće zlato tj. Balea Golden Shine sprej za tijelo, iz nažalost limitiranog izdanja. Iako je prvenstveno namijenjen za vruće ljetne dane, itekako može poslužiti u novogodišnje svrhe, pogotovo jer su šljokice koje ima u sebi prilično upadljive što se meni jako sviđa. Osim što ćete se lijepo sjajiti, lijepo ćete i mirisati :)



9. I na kraju sam izdvojila još 3 divna laka za nokte jer naravno da i manikura mora biti upadljiva i glamurozna. Moji apsolutni favoriti su: Essence Icy Fairy, Essence Gold Finger i Misslyn Satellite War. Znam da stalno to govorim, ali niti jedna fotka koju sam uslikala ne može prikazati realnu divotu i krasotu svih tih sitnih raznobojnih glittera koji plivaju u njima. Veliki plus je što sva tri nadlaka pašu na svaku boju laka i daju poseban štih.


Eto, dragi moji, došli smo do kraja...nadam se da vam se moj izbor proizvoda svidio, a vi mi pišite koji proizvodi će krasiti vaše lice u novogodišnjoj noći :)


Puse svima do slijedećeg čitanja :*

4 komentara:

  1. Super proizvodi. Kod mene će biti sličan izbor. Make up Geek vjerovatno i kod mene ulazi u najuži izbor, možda i kakav glitter tuš, šljokice za tijelo obavezno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači imamo sličan ukus, ništa bez šljokica i glittera :)

      Izbriši
  2. Ima li ovog zlatnog Balea spreja jos u ponudi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ne, jer je iz limitirane kolekcije. No, nikad se ne zna, možda uspiješ negdje još naletjeti na njega kao što sam i ja puno puta imala sreće sa LE proizvodima :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...