srijeda, 2. prosinca 2015.

Oriflame Skin Dream BB Cream





Danas je na redu recenzija jednog meni odličnog proizvoda, a to je Oriflame Skin Dream bb krema. Nažalost, koliko vidim da je više nema u prodaji i baš mi je žao zbog toga. I baš me ljuti kad se navikneš na neki super proizvod, a onda ga povuku iz prodaje. No, bez obzira na to, ova krema je zaslužila dobiti svoj zasebni post i mjesto na blogu. Nakon godina i godina korištenja isključivo pudera, odlučila sam prijeći na malo lakšu varijantu istih pa sam tako ugledala u katalogu ovu kremu i reko, ajmo isprobat to čudo.

Na kupnju me privukao prvenstveno opis samog proizvoda koji kaže:

 ''5 u 1 krema koja ujedinjuje make-up, njegu i zaštitu kože. Prekriva sve vrste pigmentacije, nedostataka, diskoloracije i umanjuje pojavu proširenih pora. Hidratizira i tonira kožu. Koristite svakodnevno za besprijekoran izgled. Ne sadrži ulje. Sa ZF 30. 30 ml''




Osim opisa i cijena je bila super prihvatljiva, sa 59,00 kn bila je snižena na 29,90. Od tri ponuđene nijanse izabrala sam light i na svu sreću pogodila. Malo je nezgodno pogađati nijanse na neviđeno i uvijek me strah da će mi biti ili presvjetla ili pretamna. Slijedeća stvar koja me jako iznenadila je veličina kreme. U katalogu je izgledala puno veće nego u stvarnosti i baš sam se šokirala koliko je malo pakiranje. Iako ima 30 ml, tubica je toliko mala da imate osjećaj da će jako brzo potrošiti. No, ustvari traje jako jako dugo jer je potrebno jako malo proizvoda za prekrivanje cijelog lica.




Tekstura je dosta gusta, pomalo gelasta, ali se jako lijepo razmazuje i na licu izgleda jako prirodno. Koža je mekana i glatka i ja sam prezadovoljna s efektom koji daje. Nedostatke na licu dobro prekriva, ali ako imate problema s prištićima bit će vam potreban korektor.




Da ne bi opet sve bilo tako savršeno, postoji jedan mali nedostatak, a to je curenje proizvoda u čep što izgleda poprilično neuredno.

Budući da mi je ovo bila prva bb krema koju sam isprobala i koja me zbilja oduševila, ovu kratku recenziju sam jednostavno morala napisati. A sad se bacam u potragu za njenom dostojnom zamjenom.


Koja bb krema je vaš favorit?

2 komentara:

  1. Nisam primetila ovaj proizvod do sad, steta sto ga vise nema u prodaji i nadam se da ce ga uskoro vratiti jer zelim da ga isprobam! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je žao da ga više nema, mozda ga vrate, nikad se ne zna :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...