četvrtak, 19. veljače 2015.

Favorites 2014 #2


Ovaj post sam planirala objaviti još prošle godine, ali eto oteglo se malo više nego što je trebalo.
Post će biti turbo brzinski jer sam u gužvi zbog ispita koji me pritišću sa svih strana :(
Jedva čekam da prođu rokovi pa da mogu malo odahnuti i češće vam pisati.
Još samo maloooo i vraćam se laganijem tempu :)

Neću vam više kukati, nego se bacam na rješavanje zaostataka od prošle godine. U pripremi imam dosta noviteta koje vam još nisam pokazala pa bi bio red da prije toga zaključimo 2014.g.
Ovaj puta će biti riječ o dekorativnim stvarčicama koje sam najviše koristila i koje su mi bile vrlo pristupačne cijenom, a i kvaliteta se pokazala odličnom




Neću previše pisati jer planiram napisati i detaljniju recenziju za većinu stvarčica, a ako vam se nešto baš posebno svidi, vičite! :))) Potrudit ću se napraviti recenziju u najkraćem mogućem roku.

Pa krenimo...
 
 

Oriflame Sparkle in Paris olovku ste mogli vidjeti u empties postu. Odlična mi je zbog mekoće i kremastog traga punog sitnih srebrnih šljokica. Nosila sam ju gotovo svaki dan i nije mi uzrokovala nikakve neželjene nuspojave, a na očima je izdržala od jutra do večeri. Već ste mogli zaključiti da sam luda za svime što sjaji i blješti pa nije ni čudo što je ova olovčica dospjela u favorite godine. Jako mi je žao što sam ju potrošila jer je bila LE, ali srećom našla sam joj dostojnu zamjenu koju ću vam pokazati u new in postu.




The One Eye Liner Stylo
Još davnih dana sam priznala da nisam baš spretna u nanošenju tuša (pssst, nemojte nikom reći :)). No, s ovim sam uspjela povući čistam solidnu liniju. Jako sam zadovoljna lakoćom kojom se nanosi i odličnom pigmentacijom. Ako vas zanima recenzija i moje "umijeće" nanošenja tuša kliknite ovdje.



Oriflame Beauty Wonder Lash
Ova maskara mi je stvarno fenomenalna. I definitivno nije bez razloga najprodavanija Oriflamova maskara. Jako mi se sviđa četkica jer je gumena i fleksibilna, a što je najvažnije uvijek je savršeno čista i uredna, bez onih ružnih crnih grudica koje možete vidjeti na većini maskara. Trepavicama daje fantastičan volumen, a to ću vam i dokazati u jednom od narednih postova.



Essence set za obrve
Zakon stvarčica! U planu je detaljna recenzija + make over obrva :)



Very Me lipstics
Ni ovdje neću puno duljiti jer će i ovi ljepotani dobiti zaseban post. Ako me pamćenje dobro služi, mislim da su i oni limited edition, a budući da volim ove boje, uzela sam odmah 3 komada. Cijena im je bila oko 14 kn, lijepo se razmazuju, kremasti su i srednje pigmentirani. Moram priznati da sam pomalo ljuta na Oriflame jer svako malo izbace neku super stvar, ali je problem što na njoj piše "limited edition" grrrrr



Giordani Gold Incontro rumenilo
Najbolje rumenilo koje sam ikad imala...definitivno zaslužuje svojih 5 minuta slave u zasebnom postu.



Skin dream BB cream
Uskoro ćete moći opširnije pročitati zašto me oduševila i zašto mi je draža od bilo kojeg pudera :)



Essence Glossy Lipbalm
Inače ne volim sjajila zbog onog ljepljivog osjećaja, ali ovo je potpuno drugačije. Uopće se ne lijepi za usne, daje lijep sjaj i blagu boju, a miris i okus su prava delikatesa :))) Za cijenu od oko 9 kn mogu reći da sam jako zadovoljna.

THE END :)

Sigurno se pitate zašto je 99% proizvoda Oriflame? Razlog je vrlo jednostavan...naime, prije godinu dana sam postala njihov suradnik i pokupovala sve živo i neživo :) Nakupilo se zbilja dosta proizvoda tako da sad treba sve to potrošiti i napraviti mjesta za nove stvarčice. No, mogu vam reći da sam na dobrom putu :)


Da li dijelimo koji od ovih favorita?
Predložite mi neke vaše omiljene dekorativne proizvode.

Pozz svima do slijedećeg tipkanja :*
 
 

 

Broj komentara: 8:

  1. Ista stvar se dogodila kod mene, bila suradnik i odjednom milijun stvari :) Moram priznati da sam i ja najviše oduševljena The One eyelinerom. On je def najbolji od svih koje sam probala. I baš kao što si rekla, jednim potezom se povuče odlična crta :) Njega ću sa sigurnošću opet kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe onda se kužimo :) Eyeliner je zakon...isprobala sam i onaj u gelu, ali nije mi ni približno dobar kao ovaj.

      Izbriši
  2. Obožavam Wonder Lash maskaru :)
    Koji si font koristila pri uređivanju 1.slike? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ju obožavam, kažu da je prodana u čak 4 milijuna primjeraka, što nije mala stvar :)
      Font je Kunstler Script u photoscapu

      Izbriši
  3. Sad si me podsjetila na ovu Oriflameovu maskaru, prije mi je to bila najdraža maskara i jedno vrijeme sam samo nju kupovala, četkica je famozna, takve obožavam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja sam luda za tim gumenim četkicama, predobre su :)))

      Izbriši
  4. OBOŽAVAM Oriflame tuševe. Tako su divni, odlična pigmentiranost i trajnost, a lako se nanose <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se...pigmentiranost je stvarno odlična. Nažalost, imam masne kapke i svaki tuš mi se nekako razvodni na njima, ali s ovim sam prezadovoljna :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...