subota, 28. veljače 2015.

New in #1

Budući da sam nedavno pisala empties post i proizvode koje ste mogli u njemu vidjeti napokon otpremila u kantu za smeće, vrijeme je za prvi new in na blogu :)
Da vas odmah upozorim...ovo će biti dosta dugačak new in i nadam se da ćete imati strpljenja pročitati ga do kraja :)
Naravno, sve proizvode koje ćete vidjeti nisam kupila odjednom, nego unazad par mjeseci.
Ima tu svega...od preparative, dekorative do lakova i ostalih stvarčica za nokte, ali o njima ću pisati nekom drugom prilikom jer ih ima poprilično.



Prva na redu je I heart make up - Make up geek paleta sjenila. Naručila sam ju s Pink Pande kada je bila na sniženju za nekih 50-tak kuna (redovna cijena je 99 kn). Na kupnju me privukao prvenstveno širok izbor nijansi - čak 36, a budući da obožavam boje na očima (nisam nude tip nikako :))) ova paletica mi je savršena.



Uz paletu sam uzela i Make up revolution kremasto rumenilo, čisto da se malo odmaknem od rumenila u kamenu i isprobam nešto drugačije. Ovako na prvu mi se čini odlično.

 

Budući da obožavam šljokice i sve što sjaji, uzela sam i ove krasne pigmente. Izbor je dosta velik i odabir boja mi je bio prilično težak, no s ovima nisam nimalo pogriješila.
Za Pink Pandu imam samo riječi hvale. Stvarno su odlično organizirani i što je najvažnije pouzdani i brzi u isporukama proizvoda. Ako naručite danas, već sutra ili najkasnije prekosutra poštar će vam pozvoniti na vrata i dostaviti paket. Izuzetak su naravno vikendi, blagdani i praznici kada pošta ne radi. Cjelokupnu ponudu proizvoda možete pogledati ovdje.



S obzirom na imam dosta suhu kožu tijela, počastila sam se s My body maslacem koji sadrži shea butter i kokosovo ulje. Mogu vam reći da je jaaaako dobar i lijepo miriši.
Isprobala sam već dosta My body proizvoda i niti jedan me nije iznevjerio, a cijena im je vrlo pristupačna.



Još uvijek sam Oriflame suradnik i gotovo u svakom katalogu naručim par stvarčica. Ovaj put izbor je pao na Hair X sprej za zaštitu kose od topline jer nisam mogla odoljeti njegovom predivnom mirisu. Inače, ne koristim takve proizvode, ali sam odlučila napraviti malu iznimku jer me silno zanima kakav će učinak imati na kosi.



Tuševi u olovci su mi već pri isteku roka pa ću ih uskoro zamijeniti tušem u gelu. Čini se vrlo jednostavnim za nanošenje i nadam se da ćemo se nas dvoje lijepo družiti :)

 
 
Listajući katalog, pažnju su mi privukli ovi kistovi pa sam tako naručila 3 komada. Prvi odozgo je kist za nanošenje pudera i rumenila, drugi ima dvostranu četkicu - jedan kraj je za nanošenje korektora, a drugi za ruž i treći je za miješanje i blendanje sjenila. Jako su mekani i ugodni za lice.
Rozi kistić je od Essenca, a namijenjen je za nanošenje sjenila.



Vidjet ćete da sam se opskrbila i sa par tekućih pudera pa će mi dobro doći spužvice za njihovo nanošenje. Cijena im je bila oko 5 kn, a u pakiranju su 2 komada.



Počastila sam se i sa 3 kremaste olovke za oči. Obožavam ih i već duže uopće ne koristim obične olovke jer su mi užasno suhe i ne ostavljaju tako intenzivnu boju kao ove.
Essence je bijela olovka sa sitnim shimmerom, Fairy City ligths od Oriflama mi je trenutno najdraža - crna je sa sitnim srebrnim šljokicama (ah kaj mogu kad sam bolesnaaa na šljokice i nema mi lijeka :))), The One olovka je također crna, ali za čudo nema šljokice :)
Sve 3 su zadovoljile moje kriterije i sad se samo nadam da ih neće uskoro povući iz prodaje, kako to već obično biva.



O Baleinom aqua serumu sam čitala samo pozitivne recenzije, a budući da je na portalu Šminkerica izabran za najbolji serum za lice u 2014, morala sam ga kupiti :)



Ova BB krema kao da je s police vrištala da ju kupim :) Skroz me privukao opis na  ambalaži: namijenjena za masnu i mješovitu kožu, suzbija suvišan sebum, matira kožu, smanjuje vidljivost pora i nepravilnosti, daje zdrav sjaj, hidratizira i još k tome ima zaštitni faktor. Pa kud ćeš bolje. Nijansa light je savršeno pogođena i preporučam ju svima koji su blijede puti. Najprije sam uzela medium, ali sam ju nakon par dana reklamirala jer je bila užasno narančasta. Znači, za sve bljedolike: obavezno uzmite light.



Već duže vrijeme koristim samo BB kreme, ali sam odlučila pružiti šansu i jednom puderu. Namijenjen je masnoj i kombiniranoj koži, a nijansa rose beige je također odlično pogođena. Čim vidim da na ambalaži piše MAT, odmah kupujem :)



Još jedan tekući puder...ma prestrašno kako padam na opise proizvoda, a proizvođači stvarno znaju kako privući što više kupaca. U Oriflamu puder opisuju ovako: Vitaminski koktel za vašu kožu! Poput najfinijeg frapea, ovaj hranjivi puder obogaćen je ekstraktima bobičastog voća i jogurta da bi vaša koža izgledala besprijekorno, savršeno poput slike. Pa se sad ti suzdrži :))
Dok svi ostali puderi nemaju baš neki miris, ovaj stvarno predivno miriši - baš kao jogurt sa šumskim voćem.



Essence korektor je dio moje stalne kozmetičke postave. Koristim ga uglavnom za podočnjake i pokazao mi se jako dobar tako da ga nastavljam koristiti i dalje.



Otkad sam vidjela recenziju za ove olovke kod Blaženke s Beautylicious bloga, totalno sam se raspametila i već drugi dan odjurila u Muller po jedan probni primjerak i mogu samo reći: I want them all!! Za cijenu od samo 9,90 kn su preodlične.
Ako vas zanima kako izgleda na usnama posjetite Blaženkin blog.


Vrijeme je i da stare maskare zamijenim novima, a ovog puta su to Essence lash princess & Oriflame extend black. Ma meni su sve maskare odlične i još nisam naišla na neku koja je totalna katastrofa.



U borbi protiv masne kože, dobro će mi doći i ovaj matirajući puder by Oriflame. Bio je na akciji pa sam ga morala ugrabiti.



Ovog ljepotana gledam već duže vrijeme, a budući da je iz LE kolekcije brže bolje sam ga zgrabila dok još nije zauvijek nestao.



Isto se dogodilo i sa ovim ružem..bio je zadnji na polici :) Jednostavno volim skupljati LE proizvode.
Recenziju možete očekivati uskoro.



U Mulleru sam na sniženju ulovila i Catrice ruž u jednoj lijepoj ljubičastoj nijansi koju ćete također uskoro vidjeti.


I to je to...nema više :)
Ako vas neki od ovih proizvoda posebno interesira, pišite...napravit ću recenziju u najkraćem mogućem roku :)

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?


 

Broj komentara: 10:

  1. Ove pigmente obavezno moram uzeti, obožavam šljokice na očima! Super stvarčice, inače essence olovke za usne su mi odlične. :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pigmenti su odlični, preporučam :) Planiram ih uzeti još, a bome ću se vratiti i po još olovčica :)

      Izbriši
  2. Sve je stvarno krasno, jako lijepi noviteti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super i velik new in :) odlične su mi sve stvarčice neke i ja koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome je velik, al sad ću barem biti mirna jedno vrijeme :)

      Izbriši
  4. Super si stvarčice nakupovala. :)) Nisam znala da Oriflame ima kistove u svojoj ponudi :o daj mi reci kakav je ovaj za blendanje? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da...u zadnje vrijeme često stavljaju kistove u katalog, prije nisu imali takvu ponudu. Meni je kistić sasvim solidan, naravno da ima boljih i kvalitetnijih, ali za moje potrebe je dobar :) Mekan je i ugodan za kožu i dobro blenda :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...