petak, 27. veljače 2015.

Garnier micelarna otopina

Već dugo se spremam napisati ovaj post i evo napokon sam odlučila sjesti i dati 5 minuta slave jednom krasnom proizvodu, a to je Garnier micelarna otopina. Iako se o njoj već jako puno pisalo, jednostavno moram i ja izreći svoje mišljenje :) Čitala sam dosta recenzija o ovoj otopini, a iskustva s njom su prilično podijeljena. Nekima je odlična, nekima katastrofa. Mene nije nimalo razočarala, dapače, moja koža se odlično sprijateljila s njom. Odmah na početku moram napomenuti da imam izrazito osjetljivu kožu. Da malo pojasnim...potvrđen mi je seboroični dermatitis, što zna biti prilično gadna stvar jer ima dana kad mi lice jako pocrveni, a uz to još, svrbi, pecka i peruta se. Svi oni koji imaju isti problem, znaju o čemu pričam. Najgore od svega što je to kronično stanje i može se jedino ublažiti, ali ne u potpunosti i izliječiti. Zbog svega ovog, jako pazim što stavljam na lice i kad jednom nađem proizvod koji mi odgovara, ne mijenjam ga.




Prije same recenzije, evo malo edukativnog materijala :)

Ako ste se ikad zapitali što zapravo znači micelarna otopina, saznat ćete upravo sad :)
Naziv micelarna dolazi od micela, a to su sitne molekule estera masnih kiselina suspendirane u vodi. Djeluju tako da vežu na sebe masnoću tj. višak sebuma i svu nečistoću, a pri tome ne isušuju kožu. Iako sadrže estere masnih kiselina, ne ostavljaju masni trag, umiruju i čine kožu mekom i glatkom. Micelarna otopina zapravo zamjenjuje tonik i mlijeko za čišćenje. Jednom kad ju počnete koristiti bit će vam i više nego dovoljna.


 
 
A sad malo tehničkih karakteristika.
Proizvod je pakiran u prozirnoj čvrstoj plastičnoj boci, a otvara se pomoću plastičnog čepa pri čijem se zatvaranju čuje onaj famozni "klik" te nema bojazni da će vam se proliti ako ju držite u kozmetičkoj torbici. Čep se lagano otvara i zatvara pa ni s njim nećete imati nikakvih problema. Ispod čepa je mali otvor i kad nagnete bočicu pod kutem od 45 stupnjeva tekućina puno brže curi nego kad je okrenete skroz okomito. U tom položaju kapa sporije od infuzije :)))  Izgled ambalaže me neodoljivo podsjeća na kupovne vode za piće. Kad sam ju prvi put kupila, ostavila sam ju na stolu i dobro da ju netko od mojih nije popio jer su svi onako na prvu pomislili da je riječ o vodi :))) Zamislite samo koja bi to bila tragedija :)))




Što se tiče cijene, rekla bih da je vrlo pristupačna. Za samo 39,90 kn dobit ćete 400 ml proizvoda kojeg ćete morati potrošiti u roku 6 mjeseci od otvaranja, što uopće nije nikakav problem. Uz svakodnevno korištenje, potroši se i puno prije isteka roka.
 
Proizvođač kaže ovako: više nije potrebno utrljavati formulu kako biste se oslobodili nečistoća i šminke jer micelarna otopina djeluje na njih kao magnet, ostavljajući kožu savršeno čistom. Umirujuća formula koja odgovara svim tipovima kože, čak i osjetljivoj. Bez parfema. Nanesite na lice, oči i usne uz pomoć blazinice, bez trljanja i ispiranja.
 
 
 
Sastav proizvoda
 

Moji dojmovi:
savršeno odgovara mojoj masnoj i osjetljivoj koži
nije mi izazvala nikakve nuspojave poput crvenila, prištića i sl.
odlično uklanja svu nečistoću i make up
na licu ostavlja osvježavajući osjećaj
bez problema skida maskaru i blaga je za oči
vidno uklanja višak masnoće
sa njom skidam i ruževe, ali moram napomenuti da ima bljak okus (gorkoooo) pa baš i ne preporučujem korištenje u tu svrhu
otkad ju koristim, primijetila sam da mi se koža puno manje masti što me kod nje najviše i oduševilo
 
Eto, to bi "ukratko" bilo to :)))
 
 Imate li svoju omiljenu micelarnu?
 
Kakva su vaša iskustva s ovim proizvodom?

I da, možete primijetiti da sam u potpunosti promijenila izgled bloga.
Nadam se da vam se sviđa :)


4 komentara:

  1. Nisam ju još probala no svakako hoću u skorije vrijeme jer još malo pa mi je ponestalo moje najdraže L'orealove micelane otopine pa sam mislila uzeti Garnierovu čisto za promjenu i da vidim koja mi je bolja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može...pa odmah napravi usporedbu da vidimo koja je bolja :)

      Izbriši
  2. Nisan još probavala micelarne, sad ih toliko ima pa ni neznam šta bi više :D A ja nikako da sve tonere i ostala sr...čuda ne potrošin ;D Layout bloga presladak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh istina...još dok čitaš recenzije pa svako nahvali svoje, ne znaš više koju da kupiš :)
      Baš mi je drago da ti se sviđa novi blog, trebalo mi je pola dana da to sve dotjeram :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...