četvrtak, 19. ožujka 2015.

I heart make up - Make up geek




Za danas sam vam pripremila recenziju jedne krasne palete sjenila. Riječ je o paleti branda I heart make up pod nazivom Make up geek. Možda niste znali da je I heart make up ustvari brand poznate Make up revolution kozmetike te ima jako zgodne i pristupačne proizvode. Ovu paletu sam prvi puta vidjela na Pink pandi i naravno da sam ju morala kupiti. Budući da patim na žive boje i šljokice, nisam se nimalo dvoumila, pogotovo jer je bila na akciji. Redovna cijena joj je 99,90 kn, a ja sam je ugrabila za 50-tak kunića. Bio je to odličan ulov. Inače, sam ludaaa za akcijama koje nam nudi Pink panda, fenomenalni su!

Inače, ovu paletu ste već mogli vidjeti u mom prošlogodišnjem božićnom darivanju i tada sam ju namijenila vama :) No, kada sam ju otvorila za potrebe slikanja, oduševile su me prekrasne boje i jedva sam se suzdržala da ne umočim prstiće u nju :))) Iste sekunde sam odlučila da ću je u idućoj narudžbi strpati u košaricu. Tih par dana koliko sam čekala poštara (bio je vikend) mi se činilo ko cijela vječnost, a onda je napokon stigla u moje ruke...




Paleta se nalazi u zgodnoj kartonskoj ambalaži, a na poleđini je prikaz svih boja. Radi zaštite od slučajnog loma, bila je upakirana u vrećicu s mjehurićima koji su mi odmah poslužili kao igračka, hehe...još od malih nogu volim muzgati takve vrećice i pucati balone. Nadam se da nisam jedina :)
Sve skupa je još bilo zalijepljeno selotejpom i zbilja jako dobro zaštićeno od mogućih nezgoda.
Ambalaža palete je plastična i dosta je čvrsta, čak se malo teže otvara u početku, ali sa svakim korištenjem otvaranje je sve lakše. S unutarnje strane se nalazi veliko ogledalo te dva mala spužvasta aplikatora koji su mi sasvim solidni jer se boja lakše lovi za tu spužvicu nego za kist. No moram priznati da mi se jedan vrlo brzo uništio.
I još ako nekog zanima, sva sjenila zajedno su teška 28 grama pa ako imate volje, računajte koliko teži jedno (meni matematika nije jača strana :)))

Sjenila koja se u njoj nalaze su stvarno prekrasna, raspon boja je vrlo raznolik i mogu se međusobno lijepo iskombinirati. Odmah sam primijetila da prevladavaju shimmerasta sjenila i upravo iz tog razloga sam ju i kupila. Šljokice rules :) S mat nijansama i nisam baš nešto zadovoljna jer su jako slabo pigmentirana, dosta su praškasta i koliko god aplikatorom ili prstima prelazim po njima, boja se jako slabo vidi. Sa shimmerastima to nije slučaj, pigmentacija je odlična i lijepo se blendaju. S njima sam ful zadovoljna. No, ima jedan mali problemčić: primijetila sam da se neke nijanse prilično truse pri korištenju aplikatora pa ih radije nanosim prstima. Probala sam koristiti i kistić, ali boja mi se nije toliko zadržala na njemu kao kad sam ju uzela prstom. Nemojte se sad zabrinuti, jer radi se o svega par nijansi koje su tako malo neposlušne :)
 
No dosta priče...uživajte sad malo u fotkama...


 















Budući da je jučer bio predivan sunčan dan, iskoristila sam ga i za swatcheve koje sam radila bez baze. Pošto paleta ima 9 stupaca, a u svakom su 4 boje, tim redom sam ih i fotkala.
 
 
1.stupac - sadrži 2 mat i 2 shimmer nijanse. 1. i 3. su toliko slabo pigmentirane da sam ih jedva uspjela prenijeti na ruku. Treću još možete iskoristiti npr. za popunjavanje obrva, a prvu ne znam kako i sa čim da iskombiniram. Nadam se da ću već nešto smisliti.
 


2. stupac izgleda vrlo glamurozno i jedan je od mojih favorita. Prva nijansa je srebrnasto-bijela, a ostale variraju od svijetlo do tamno smeđe.
 

 
3. stupac sadrži žućkaste, zlatne i narančaste nijanse, dok je prva nešto blijeđa. U biti svaki stupac počinje sa srebrno-bijelo-rozom bojom koje možete iskoristiti i kao highlighter.
 
 
 
4. stupac - počinje sa srebrnasto-bijelom nijansom, na koju se nadovezuje boja breskve te dvije narančaste boje od kojih je jedna sjajna, a druga mat.
 

 
5. stupac - ista priča kao i kao na prethodnoj slici, samo je ovaj puta u igri roza.
 

 
6. stupac - ljubitelji plave boje će uživati u ovim krasotama koje variraju od svijetlih do najtamnijih. Znam da ovo svaki puta ponavljam, ali uživo su zbilja, ali zbilja puno ljepše i intenzivnije nego što to moj fotić može dočarati.
 
 
 
7. stupac, ujedno i moj omiljeni, budući da obožavam ljubičastu! U zadnje vrijeme najčešće koristim ovu skroz gornju.
 

 
8. stupac je stvoren za ljubitelje zlatnih, zelenih i maslinastih boja. 3. nijansa je apsolutno savršenstvo, no na slici se niti upola ne vidi sva njena ljepota. Radi se o sjajnoj zelenoj boji, sa primjesama zlatne. Predivna je i meni možda čak i najljepša u cijeloj paleti (bez obzira što volim ljubičasto :)))
 
 
 
 I došli smo do zadnjeg, ali ne i manje važnog stupca. Boje su vrlo glamurozne i idealne za večernji look. Sigurno ste primijetili da jedna boja fali, a to je crna. Nažalost, razbila se u milijun komadića kad mi je paleta slučajno bubnula na pločice. Srećom pa je stradala samo ta jedna nijansa i ništa drugo se nije razbilo pa eto, možemo reći da je prošla test opterećenja :) Uzmite u obzir da je u njoj i ogledalo koje je prilikom pada ostalo netaknuto.
 
I što reći na samom kraju? Ako volite sjajne, žive boje sa kojima možete eksperimentirati ovo je idealan proizvod za vas. Pratite akcije na Pink pandi i ugrabite je čim prije :)
 

Kako vam se sviđa paleta?

Da li ste ju možda isprobale?

Koje boje su vaši favoriti?

 
 

2 komentara:

  1. Predivne boje! stvarno volim eksperimentirati sa sjenilima pa bi s vremenom mogla ugrabiti ovu paletu,super, baš si se potrudila oko posta :)) a Pinkpanda.hr je super, tamo sam zasada kupila dvije sleek palete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa baš ti hvala :* Paleta je zbilja krasna i sad je opet na akciji, mislim da je oko 70-tak kn.
      Koje sleek palete imaš? Ja ih već dugo škicam i nikako se odlučiti koju da uzmem. Najljepša mi je bila Arabic nights, ali više je nema u prodaji :(

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...